- Prekės grąžinimo sąlygos :
1.1 Grąžinimas: Kadangi mūsų personalizuoti papuošalai yra unikaliai sukurti kiekvienam klientui ir jie negali būti perparduodami, mes negrąžiname pinigų ir nepriimame grąžinimų, išskyrus atvejus, kai gaminys yra sugedęs ar pažeistas.
1.2 Keitimai: Jei jūsų personalizuoti papuošalai atkeliauja sugadinti arba su defektais, prašome per 14 dienas nuo gaminio gavimo susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Mes mielai pakeisime gaminį į naują su tinkama personalizacija.
1.3 Sugadinti arba nekokybiški gaminiai: Norint prekę pakeisti, apie pažeistą ar sugedusią prekę mums reikia pranešti per 14 dienas nuo jos gavimo. Kreipdamiesi į mūsų klientų aptarnavimo skyrių, kartu su užsakymo duomenimis pateikite problemą įrodančią nuotrauką.
1.4 Netinkamos prekės: Mes negalime priimti keitimo prašymų dėl personalizuotų papuošalų, kurie yra be defektų ar pažeidimų. Prieš baigdami pirkimą, atidžiai peržiūrėkite savo užsakymą.
- Prekių grąžinimas:
2.1 Kur grąžinti prekes:
Jei 1 punkte išvardintos sąlygos yra įvykdytos, prekės grąžinimui atlikite šiuos žingsnius :
- Atsiųskite savo užsakymo numerį el. paštu pagalba@manobrangiausi.lt
- Išsiųskite prekes nurodytu adresu, nepamirškite išsaugoti siuntos kvito. Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas
2.2 Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?
- Gavus prekes ir įvertinus jų būklę, už prekes sumokėta suma grąžinama per 10 dienų nuo prekių grąžinimo dienos į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.
- Kur galima kreiptis, jei turite nusiskundimų dėl prekės?
- Kilus problemoms dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, kreipkitės el. paštu pagalba@manobrangiausi.lt