1. Prekės grąžinimo sąlygos :

1.1 Grąžinimas: Kadangi mūsų personalizuoti papuošalai yra unikaliai sukurti kiekvienam klientui ir jie negali būti perparduodami, mes negrąžiname pinigų ir nepriimame grąžinimų, išskyrus atvejus, kai gaminys yra sugedęs ar pažeistas.

1.2 Keitimai: Jei jūsų personalizuoti papuošalai atkeliauja sugadinti arba su defektais, prašome per 14 dienas nuo gaminio gavimo susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Mes mielai pakeisime gaminį į naują su tinkama personalizacija.

1.3 Sugadinti arba nekokybiški gaminiai: Norint prekę pakeisti, apie pažeistą ar sugedusią prekę mums reikia pranešti per 14 dienas nuo jos gavimo. Kreipdamiesi į mūsų klientų aptarnavimo skyrių, kartu su užsakymo duomenimis pateikite problemą įrodančią nuotrauką.

1.4 Netinkamos prekės: Mes negalime priimti keitimo prašymų dėl personalizuotų papuošalų, kurie yra be defektų ar pažeidimų. Prieš baigdami pirkimą, atidžiai peržiūrėkite savo užsakymą.

 

  1. Prekių grąžinimas:

2.1  Kur grąžinti prekes:

Jei 1 punkte išvardintos sąlygos yra įvykdytos, prekės grąžinimui atlikite šiuos žingsnius :

  • Atsiųskite savo užsakymo numerį el. paštu pagalba@manobrangiausi.lt
  • Išsiųskite prekes nurodytu adresu, nepamirškite išsaugoti siuntos kvito. Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas

 

2.2 Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?

  • Gavus prekes ir įvertinus jų būklę, už prekes sumokėta suma grąžinama per 10 dienų nuo prekių grąžinimo dienos į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.

 

  1. Kur galima kreiptis, jei turite nusiskundimų dėl prekės?
  • Kilus problemoms dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, kreipkitės el. paštu pagalba@manobrangiausi.lt